دلم واست تنگ شده

دلم واست تنگ شده


 دلم تنگته

دلم برای کسی تنگ است که دلش همانند دل من است
.کسی که دل تنگ دل تنگیهای من است
دلم برای کسی تنگ است که چشمهای قشنگش را به عمق ابی دریا می دوزد...همانگونه که به من چشم می دوزد
دلم برای کسی تنگ است که تمام حرف های نا گفته ام و تمام سکوتم را برایم معنا می کند
کسی که با غمها و اشک هایش زیبایی عشق را به من می آموزد
دلم برای کسی تنگ است که هم چون کودکی معصوم
دلش برای دلم می سوزدو بادستهای پرمهرش اشکهای روی گونه ام را پاک می کند

دلم برای کسی تنگ است که گرچه ازمن دور ولی در قلبم به من نزدیک است و
قلب من برای داشتنش سالها صبر می کند
دلم برای کسی تنگ است که هیچ چیز نمی تواند مهرش را از دلم جدا کند ......حتی فاصله ها

دلم برای او.....برای او..... همیشه تنگ است

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ پنج شنبه 26 تير 1393برچسب:, ساعت 22:43 توسط مهیار و مریم